De Panne
Communicatiecampagne - concept, copy & grafisch ontwerp
Stad De Panne had nood aan een creatief brein om een gedefinieerde boodschap op een leuke en doeltreffende manier bij de doelgroep te krijgen. Ze wilden namelijk de De Panne-App méér laten downloaden bij de inwoners.
Ik bedacht een concept: Applaus én gaf ideeën voor de uitrol. Uiteindelijk koos De Panne voor de volgende communicatiedragers: banners, persbericht, landingspagina, vloerstickers in de stad, kartonnen bord met drukkknop.
Het resultaat
Wat zegt de klant?
"Ik vond jouw persoonlijke aanpak fantastisch. Na de briefing had ik dan ook vertrouwen dat we een goed resultaat zouden bekomen: creatieve insteek, frisse ideeën voor concepten, vertrouwen op goede copywriting, én samenwerking met goede grafische vormgever.
Bij oplevering van copy, kreeg ik ook extra contentcreatie. Een leuke extra."
Dries Delaey - Lokaal bestuur De Panne