De Geknipte Zaak
Wanneer een rebranding vraagt om nieuwe copy. De Geknipte Zaak (DGKZ) klopte aan bij Copyne. Ik goot hun gedachten in krachte, copy vol eigenheid:
net zoals hun coupes.
Dienst
Klant
Webcopy - Creative ideas
De Geknipte Zaak (DGKZ)
Jaar
2024
Annelien Claeys, oprichtster van De Geknipte Zaak kwam bij mij aankloppen met de vraag: "Help mij a.u.b. met het schrijven van mijn website-teksten." Ze waren volop bezig met een rebranding door NEWDAYS en daar hoorde een nieuwe lading copy natuurlijk ook bij.
​
​
Samen met het team van NEWDAYS zette ik alles in gang om websitecopy op punt te krijgen. Ik ging langs bij De Geknipte Zaak en legde interviews af van Annelien en de collega's. Zo kon ik exact weten waarin iedereen zich specialiseerde.
Het resultaat mag er zijn. Een stoere website, geknipt voor de klant: https://degekniptezaak.be/
Copy vol eigenheid
In de copy laten we de visuele elementen van de branding terugkomen.
​
"We knipten onze naam in DGKZ. Zo anders en toch vertrouwd. Het valt te interpreteren op zoveel verschillende manieren, net zoals jouw stijl. Elke persoon heeft een eigenheid, die we graag laten terugkomen in het kapsel."
What she says...
"Charline is een luisterend oor en schrijft met massa's veel gevoel! Als je de teksten leest dan voel je het. Het feit dat ze interviews afnam van alle collega's was zo'n meerwaarde."
Annelien Claeys - Founder DGKZ