top of page

OVer Copyne

JE M'EN FOUF2.jpg
MY 
Story

"Je doet het anders ..." Dat is wat ik vaak hoor van m'n klanten. Ik zijn niet beter (of slechter) dan een ander copywriting agency/andere copywriter. Gewoon anders. Ik zoek naar jouw unieke stem, ga die belichten in een creatief concept en zorg ervoor dat je ideale klant je al van kilometers ver herkent. Enkel en alleen door je woorden. How cool is that?

​

Words create magic, that's why it's called spelling. Door jouw waarden te combineren met de verlangens van je doelgroep, krijg jij teksten waar je mond van openvalt. Je voelt vanalles bij het lezen ervan: koude rillingen, kinderlijke verwondering en zelfs een vleugje liefde. 

​

Liefde die ook je doelgroep laat ijlen. Ze worden fan van je. Ze voelen en horen wat jij zegt. Daarom zeg ik steevast: Let's make a brand people wanna be part of (en er 's nachts stiekem over dromen).

​

​

Ik wil  van jouw bedrijf een merk maken,  zodat het met hart en ziel raakt

Charline Devoldere,

owner van en creative mind bij Copyne.

Dat is wat ik doe: m'n hart en ziel leggen in jouw merk. Niet alleen omdat copywriting, branding en creatieve visjes gooien m'n ding is, vooral omdat ik wil dat jouw merk raakt. 

​

Want er gaan te veel verhalen verloren, omdat mensen het net niet op de juiste manier kunnen omschrijven. Dat kan niet. Ik haal jouw verhaal uit jou en je bedrijf. â€‹

 

Klanten kloppen aan en willen hun gedachten op papier. Ze willen van hun bedrijf een merk maken waar klanten verliefd op worden ... Dan gaan we diep. Want diepgang is het begin van alles. Dat is toch hoe ik het al jaren heb aangepakt. Dat is hoe klanten voelen dat jouw merk echt zegt wat het doet. Dat is pure liefde.

​

impakt 20230124-85.jpg

Geloof jij er ook in?

Nee, hier geen diepe levensvragen.

Wel enkele waarden waar ik diep in geloof om een samenwerking te doen slagen. 

1.

Empathisch, toegankelijk

2.

Out-of-the-box creatief

Copyne Merkconcepten.jpg

4.

Vertrouwelijk en integer

4.

Fun en positief

5.

Kwaliteit, altijd

Jouw customer journey

01

De eerste date

We zitten samen om jouw missie, visie, waarden en normen te bespreken en ontdekken je why. Je legt je hart bloot en ik luister.

02

De vonk groeit

Ik ga thuis aan de slag met onze vonk. Klaar om die kriebels om te zetten in lieve, krachtige teksten.

03

Tijd en geduld

Liefde groeit met tijd en dat geldt ook met merkverhalen en teksten.

We overhaasten niets. We geven elkaar feedback én we groeien ... samen.

04

Pure liefde

En dat voelt je ideale klant. Na jouw oprechte feedback en mijn eerlijke mening komen we tot een echt pareltje: pure copyliefde, in welke vorm dan ook. 

Zij gingen je voor
 

Suze&Ally-19.png
Logo.png
276132728_491357232398394_7449412917511012697_n.jpeg
CEOLifeStyle.jpeg

Tijd om liefde te geven aan je merk?

Je bedrijf mag veranderen in een merk.

Je bent klaar om te vertellen wat je al lang wou zeggen.

bottom of page