top of page

the next Level

Verbal rebranding om je ideale klant aan te trekken

90EEB1F2-2D30-4EB9-AF7C-502966060F69_1_105_c.jpeg

Til jouw communicatie
naar a verbal level,
the next level,

Jij wil je merk verder uitbouwen, een product lanceren of je communicatie naar the next level brengen? Met een merkverhaal en/of -campagne, een plan en passionele storytelling kan jij met een gerust hart slapen. En je ideale klant ligt bij je in bed. 

​

Een eindresultaat om van te dromen?

Met The Next Level wordt deze fantasie werkelijkheid.

Jij krijgt ...

20220814-_C3A8342.jpeg
“Toen ik op gesprek kwam bij je met de vraag of je de copy wou schrijven voor mijn workshops hormoonyoga was je meteen enthousiast. Je gaf me de ruimte om alles uit te leggen en stelde me vragen waar ik niet aan dacht die belangrijk zouden kunnen zijn voor de boodschap.
 
Eens ik de tekst kreeg was het een leuk proces, je paste dingen aan waar ik feedback op gaf en waar ik twijfelde gaf je de perfecte uitleg waarom je iets op een bepaalde wijze schreef. Je enthousiasme en interesse werken aanstekelijk, you are really a badass copywriter ;-))”

Ina Cloet, Osteopaat D.O. M.R.O. en yogi

Anker 1

Val jij in zwijm 
voor dit resultaat?

Het is niet erg dat content schrijven niet je sterkste kant is. Copyne is er om jou te helpen. Dus ... herken jij dit?

​

  • Je hebt je bedrijf opgericht, maar de communicatie zit nog niet snor. 

  • Je doelgroep vind je niet. Komen ze toch bij jou terecht dan begrijpen ze jouw opzet niet altijd even goed. 

  • Je wordt al bijna misselijk bij het idee dat je content moet schrijven. Het is gewoon niets voor jou.

  • Je hebt zin om je product of dienst te lanceren en wil alle copy klaar hebben staan. Gewoon kopiëren, plakken én gaan.

  • Je wil op een unieke manier over je merk communiceren. Alleen lukt het je niet om dit te definiëren.

​

Voel jij dit ultieme drang naar diepgang ook? Geef er maar aan toe. Je merk, klanten en je gemoedstoestand zullen je dankbaar zijn.​

​

a0770cb4d1f7eff23d0bb29068fecdf0.jpeg

Je hebt een business, maar de communicatie zit niet snor. 

Tijd om dat aan te pakken.

De content staat mooi klaar

pexels-megan-forbes-963436.jpg
pexels-hakeem-james-hausley-3328337.jpg

 Tijd om je content uit te besteden en je merk in beweging te brengen. Verkondig je boodschap, doe je ding. Ik neem de copy op mij. Wat denk je?

01

Een schoon verhaal

Een schoon verhaal is aanstekelijk. Het valt op en je doelgroep vertelt erover verder. De aanvragen of bestellingen volgen vanzelf. 

03

Website

to go

Een salespage of website die aanzet tot actie. Dat wil jij. Jij vraagt, wij draaien ... Euhm, schrijven.

02

Een heerlijk plan

Gedaan met stressen. Je hebt alle content op een rijtje. Volledig op smaak gebracht voor je ideale klant. Helemaal jouw flavor.

04

Extra ondersteunende copy

We verleiden je klanten en gidsen hen naar de landingspagina. Social media posts, nieuwsbrieven en blogberichten doen hun werk. Jij hebt ze alleen met open armen te ontvangen.

"Hi Charline, nog eens bedankt voor de fijne merksessie voor m'n content. Ik moet toegeven, voor ons gesprek was het allemaal een beetje chaos over hoe ik alles zou gestroomlijnd krijgen, maar nu heb ik toch al een gerust gevoel.
​
Wetende dat jij zo mee nadenkt, de content schrijft en de deadlines vaststaan voor 3 maand!!!
Zalig 😊😊!"

Lien Pletinckx, Owner Marketingbureau Beau Jaune

Schermafbeelding 2023-01-18 om 11.51.37.png
01D773FE-0758-4351-A0D3-DCE2FDBE32E1.jpg

Klaar om te scoren
met je copy?

Zeg 'ja' tegen een gerust gevoel. Zeg 'ja' tegen sterke copy. Zeg 'ja' tegen nieuwe klanten. Copyne gidst je stap voor stap naar inzetbare content. 

bottom of page