Jij krijgt veel meer dan een merknaam ...
“Suze&Ally is een brandingconcept die alles omvat waar mijn bedrijf voor staat. De naam klinkt goed én blijft plakken.
Mission accomplished zou ik zeggen!”
Lhuna George, Owner Suze&Ally
Val jij voor
deze copy branding?
Jij wil jouw merk echt in de markt zetten? Niet alleen er schoon uitzien, maar ook klinken. Dan herken je je vast in deze zaken:​
​
-
Je stelt een naam verzinnen uit.
-
Je wil je de aandacht van je doelpubliek meteen vasthebben met jouw merkverhaal.
-
Je mist duidelijkheid in je communicatie. Missie? Visie? Wat?
-
In het rijtje lopen? Daar doen we niet aan mee. Je merkt moet uniek zijn met een klare boodschap.
-
Je wil het vanaf de start goed doen en ervoor zorgen dat je merkverhaal, naam, baseline en websiteteksten op dezelfde golflengte zitten (deze van de roze wolk).
​
​
Negeren heeft geen zin. Jij voelt deze ultieme drang naar diepgang ook. Geef eraan toe. Je merk en klanten zullen je dankbaar zijn.​
Je openingszin mag er misschien boenk opzitten. Als de rest bagger is, maak je geen schijn van kans.
Hello badass brand
Tijd om je merk te lanceren met een verhaal dat jouw waarden ademt, uitstraalt en predikt. De duizend ideale- klant-aanbidders zullen je naam uitroepen. Can you handle it?
01
Je krijgt een karaktertje
En daar mag je trots op zijn. Je merk schept duidelijkheid. Voor jou, én vooral, voor de buitenwereld. Ze zien hoe je echt bent.
03
Je naam smaakt
naar meer
Je naam flirt net genoeg om aandacht te trekken. De baseline zet de puntjes op de 'i'. Je zal harten veroveren.
02
Je straalt
emoties uit
Jouw merkkarakter verpakken we in een (h)eerlijk storyconcept. Het prikkelt, het voedt de goesting én het raakt jouw publiek. Diep.
04
Je webcopy
kopt binnen
Tijd voor wat actie. Alle eerste indrukken, moves en gevoelens vallen samen in webteksten vol temperament. Met oog op één ding: jouw doelgroep binnen doen. Eindelijk een website waar je wél trots op bent.
“Het kind heeft een naam."
"Charline werkte na de workshop, waarin ze op zoek gaat naar je waarden, missie en visie, mijn merkconcept uit. Er waren meerdere die me aanspraken, maar we kozen voor 'The Village', de dorpskern als veilige omgeving. Dit verhaal vertelt exact mijn missie en visie."
"Hieruit volgden enkele voorstellen van merknamen. Eentje bleef hangen ... Frankie Villager."
"Het is een neutrale persona, toegankelijk, bekt lekker en ook om de volgende strategische redenen interessant: nog beschikbaar als URL en op sociale media en kan uiteindelijk groeien tot ‘Frankie’."
Shannen Smets, Owner Frankie Villager