top of page

What's in a name

Tone of voice, naamontwikkeling, baseline

Jij krijgt veel meer dan een merknaam ...

Suze&Ally-19.png
“Suze&Ally is een brandingconcept die alles omvat waar mijn bedrijf voor staat. De naam klinkt goed én blijft plakken.

Mission accomplished zou ik zeggen!”

Lhuna George, Owner Suze&Ally

Anker 1

Val jij voor
deze copy branding? 

Jij wil jouw merk echt in de markt zetten? Niet alleen er schoon uitzien, maar ook klinken. Dan herken je je vast in deze zaken:​

​

  • Je stelt een naam verzinnen uit.  

  • Je wil je de aandacht van je doelpubliek meteen vasthebben met jouw merkverhaal.

  • Je mist duidelijkheid in je communicatie. Missie? Visie? Wat? 

  • In het rijtje lopen? Daar doen we niet aan mee. Je merkt moet uniek zijn met een klare boodschap.

  • Je wil het vanaf de start goed doen en ervoor zorgen dat je merkverhaal, naam, baseline en websiteteksten op dezelfde golflengte zitten (deze van de roze wolk). 

​

​

Negeren heeft geen zin. Jij voelt deze ultieme drang naar diepgang ook. Geef eraan toe. Je merk en klanten zullen je dankbaar zijn.​

Copyne - merkliefde.jpg

Je openingszin mag er misschien boenk opzitten. Als de rest bagger is, maak je geen schijn van kans.

Hello badass brand

pexels-julyo-saenz-3569583.jpg
d5d57df988faec513021f5a46bcd914b.jpeg

Tijd om je merk te lanceren met een verhaal dat jouw waarden ademt, uitstraalt en predikt. De duizend ideale- klant-aanbidders zullen je naam uitroepen. Can you handle it? 

01

Je krijgt een karaktertje

En daar mag je trots op zijn. Je merk schept duidelijkheid. Voor jou, én vooral, voor de buitenwereld. Ze zien hoe je echt bent.

03

Je naam smaakt

naar meer

Je naam flirt net genoeg om aandacht te trekken. De baseline zet de puntjes op de 'i'. Je zal harten veroveren.

02

Je straalt

emoties uit

Jouw merkkarakter verpakken we in een (h)eerlijk storyconcept. Het prikkelt, het voedt de goesting én het raakt jouw publiek. Diep.

04

Je webcopy

kopt binnen

Tijd voor wat actie. Alle eerste indrukken, moves en gevoelens vallen samen in webteksten vol temperament. Met oog op één ding: jouw doelgroep binnen doen. Eindelijk een website waar je wél trots op bent.

“Het kind heeft een naam."
 
"Charline werkte na de workshop, waarin ze op zoek gaat naar je waarden, missie en visie, mijn merkconcept uit. Er waren meerdere die me aanspraken, maar we kozen voor 'The Village', de dorpskern als veilige omgeving. Dit verhaal vertelt exact mijn missie en visie."
 
"Hieruit volgden enkele voorstellen van merknamen. Eentje bleef hangen ... Frankie Villager."
 
"Het is een neutrale persona, toegankelijk, bekt lekker en ook om de volgende strategische redenen interessant: nog beschikbaar als URL en op sociale media en kan uiteindelijk groeien tot ‘Frankie’."

Shannen Smets, Owner Frankie Villager

WhatsApp Image 2022-10-24 at 9.10.25 PM.jpeg
impakt 20230124-53.jpg

Klaar om te scoren?

Ben jij klaar om eindelijk klanten binnen te halen met jouw merk? Klaar voor een naam vol glorie en succes?  Klaar om je woorden naar the level te brengen? 

​

Just say yes! Copyne gidst je. 

bottom of page