Een portie gemengd
(copywriting en expertise)
Je hebt net niet genoeg budget of werk om een copywriter in aan te nemen, maar net te veel copywriting-werk om het er tussen de soep en de patatten bij te nemen? Of je wil graag sparren over jouw marketingideeën?
Maak kennis met de Copyne Tasting. De brainstormsessies die je ideeën voor jarenver oplevert.
Een eindresultaat om van te dromen?
Met brainstormsessie wordt deze fantasie werkelijkheid.
Na de brainstormsessie had ik zoveel ideeën. Ons team kon opnieuw aan de slag.
Ook kreeg ik nieuwe inzichten over ons bedrijf. Een kijk die ik nog nooit eerder had gezien. Dat is boeiend.
We boeken sowieso nog eens een sessie in.
Bart Coopman, Zaakvoerder Coopman Interieur
Is deze copydienst
iets voor jou?
Jij twijfelt of een brainstormsessie iets voor jou is? Herken jij je in het volgende:
-
Je zit vast met je ideeën, je verhaal, je marketing en wil eens een nieuwe frisse wind horen?
-
Je hebt een specifieke copy-case die je graag wil bespreken.
-
Je wil brainstormen over een product/dienst, je werking, een campagne ...
Komen deze situaties binnen? Voel je deze ultieme drang naar diepgang en ondersteuning ook. Geef eraan toe. Je merk en klanten zullen je dankbaar zijn.
Jij wil sparren, ideeën uitwisselen of even proeven van deftige copy? Take a little bite of Copyne.
Boek jouw sessie
Hoeveel uren wil jij proeven van Copyne? Bekijk even de opties en laat het weten.
Klaar om eindelijk die content onder handen te nemen?
Hoe klanten het ervaren
“Charline is een straffe madam. Haar inbreng is zo waardevol en leerrijk. Exact wat wij hier nodig hadden. Lange afstanden schrikken haar niet af en kunnen inventief mee omgegaan worden. Heel aangenaam om met haar samen te werken. De leuke quotes krijg je er gratis bij."
Laura De Vylder, Cliënt Coördinator Gicom