Suze&Ally
Naamontwikkeling - Merkconcept
Suze&Ally, het alter-ego voor een fashion brand met de nadruk op sustainable & naturally Mensen houden van een persoonlijke naam, maar dat betekent niet dat je altijd onder je eigen naam moet ondernemen. Dat is iets wat oprichtster Lhuna niet wou.
Door te kiezen voor een alter-ego als merknaam, creëren we een nieuw personage dat zowel voldoet aan de verwachtingen van de doelgroep als de waarden van het merk bevat. Een ideale combinatie.
De naam en het concept klinken goed en vooral vertrouwd.
Het resultaat
Wat zegt de klant?
"Charline is enthousiast en strooit met namen waarvan er zeker eentje tussen zit die er boenk op zit. Ze duikt die diep in je bedrijf duikt om er zo de beste naam uit te kiezen. Ze luistert naar wat je wil of niet wil, staat open voor feedback en kletst er nog een tweede rondje namen tegenaan zonder pruttelen. Superfijn om te zien dat er rekening werd gehouden met mijn wensen."
Lhuna George - Owner