Jij wil klanten aantrekken?
MET BRAND COPYWRITING ZIT JE GOED
MENSEN BESLISSEN NA 10-15 SECONDEN
OF ZE WILLEN VERDER LEZEN
LATEN WE DAAR EEN 'JA' VAN MAKEN
Je kijkt misschien naar concurrenten in je vakgebied en merkt dat zij met gemak verkopen? Weet je wat hun geheim is? Hun boodschap is zo duidelijk dat hun ideale klant meteen overtuigd is. "Waar kan ik tekenen?"
Want een adembenemend design geeft je volgers, maar het zijn de woorden die sales geven. Meer zelfs ... strategische, merk-eigen woorden die 100% klinken zorgen ervoor dat je copy voor jou werkt terwijl jij je business runt. Ben jij dus veel te lang bezig met het formuleren van je boodschap? Laat Copyne het werkt doen. Zo pronk jij binnen de kortste keren met commerciële en verleidelijke boodschappen. Klaar om lekker aan te trekken met meer gemak? I've got you.
*VOOR NIEUWE(RE) BUSINESSES*
2. naamontwikkeling
Een naam is maar een naam. Tenzij je hem onweerstaanbaar maakt. We bepalen je tone of voice, een vurig storytelling-concept, merknaam en baseline en gieten dat in passionele webcopy. Warning! De duizend ideale- klant-aanbidders zullen je naam uitroepen. Can you handle it?
€ 2.500
*VOOR GROEIENDE BUSINESSES*
3. verbal rebranding
Jouw business is booming. Je weet wat je wil én je gaat ervoor ... Alleen, die communicatie staat nog niet op punt en oh, God, je website is een ramp. Geen zorgen, ik vind voor jou de juiste woorden. We duiken we dieper in je merkboodschap. Je doelgroep zal aan je lippen hangen. Zeker met passionele storytelling.
€ 1.500
“De copy die Charline voor m'n merk schreef is op m'n lijf geschreven. Het brengt m'n gemoedstoestand naar een positiever level en brengt de juiste boodschap over naar klanten."
"Dank je. You're awesome.”
Laurence Uvin, CEO & Business Coach van CEO Lifestyle
Lid van de
Copyne Club
Brand copywriting is iets voor jou als je klaar bent om
Droomklanten achter te laten met een 'Dit heb ik echt nodig'-gevoel.
Vertrouwen te hebben in je boodschap die 100% klinkt zoals jij bent.
Trots je URL door te sturen naar toekomstige klanten.
Sales te voeren op een eerlijke manier zonder valse beloftes.